یزدفردا: انتشار خبر کشف گورهای دسته جمعی در نوار غزه و بیرون آوردن پیکر ده‌ها شهید فلسطینی از آن باعث شوکه شدن جهانیان و رسوا شدن رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از الجزیره، در حالی که خبر کشف گورهای دسته جمعی در نزدیکی مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس باعث شد برگ دیگری از جنایات رژیم صهیونیستی آشکار شود سازمان ملل بدون محکوم کردن تل آویو تنها به ابراز نگرانی بسنده کرد.

در همین راستا سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که انتشار چنین گزارش‌هایی در نوار غزه بسیار نگران کننده است.

وی خواهان اجرای تحقیقات موثق در محل کشف این گورهای دسته جمعی شد.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل همچنین تاکید کرد که باید هر چه سریع‌تر برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه آتش بس اعلام شود.

این در حالی است که شمار پیکرهای شهدایی که در گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در خان یونس پیدا شده‌اند به ۲۱۰ نفر افزایش یافته است.

گفتنی است که پیش از این نیروهای امدادگر فلسطینی پس از عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر شناسایی کردند.

سلامه معروف مدیرکل دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه از احتمال وجود ۷۰۰ شهید در گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر خبر داده بود.

وی تاکید کرد: تا این لحظه دو گور دسته جمعی در بیمارستان ناصر پیدا شده و احتمال دارد که به مرور گورهای بیشتری هم کشف شود. نظامیان اشغالگر صهیونیست ده‌ها آواره، زخمی، بیمار و کادر پزشکی و درمانی را اعدام میدانی کردند. سرنوشت ده‌ها نفر دیگر که در بیمارستان ناصر بودند، نامشخص است. پیکرهای برخی شهدا در بیمارستان ناصر بدون سر بوده و در برخی موارد اعضای بدن آن‌ها سرقت شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا